Algemene Ledenvergadering (ALV)

Op 15 oktober 2020 zal na afloop van het webinar over reorganisaties een Algemene Ledenvergadering (ALV) plaatsvinden. Wij roepen al onze leden daarom op om zich aan te melden voor het webinar.

De agenda voor de ALV luidt als volgt:

1. Opening
2. Goedkeuring notulen ALV 9 oktober 2019
3. Bestuurswissel en extra bestuursfunctie
4. Jaarverslag 2019
6. Sluiting

In het kader van de bestuurswissel zullen Kim Hakvoort (voorzitter) en Jill Reijnen (Bestuurslid Externe Betrekkingen) Aftreden. Voor deze functies draagt het bestuur twee nieuwe bestuursleden voor. Daarnaast wenst het bestuur een nieuwe functie, de functie van Bestuurslid Interne Betrekkingen, toevoegen aan het bestuur. Deze functie zal zich richten op de VJAA Lokaal. Ook voor deze functie wordt een nieuw bestuurslid voorgedragen. De voor te dragen bestuursleden zijn Michelle Kind (DingemansVanderKind), Joost Verlaan (Bronsgeest Deur) en Manon van den Brand (AMS Advocaten).

Michelle Kind

Michelle is sinds 2018 werkzaam als advocaat arbeidsrecht bij DingemansVanderKind. Daarvoor was zij werkzaam als onderzoekster bij Arbeidsmarktresearch UvA B.V. In dat kader was zij als auteur verbonden aan Sdu Arbeidsrecht. Michelle houdt zich bezig met alle facetten van het arbeidsrecht. Zij zal worden voorgedragen voor de functie van Secretaris. Vanuit deze functie zal Michelle de contactpersoon voor VJAA leden vormen.

Joost Verlaan

Joost is sinds 2015 advocaat arbeidsrecht. Hij is per 1 oktober 2017 in dienst getreden bij Bronsgeest Deur Advocaten in Amsterdam. Hij adviseert Nederlandse en internationale bedrijven op het gebied van arbeidsrecht en medezeggenschap. Daarnaast heeft Joost een specifieke focus op sportrecht. Joost zal voorgedragen worden voor de functie van Bestuurslid Externe Betrekkingen. Hij zal zich vooral richten op de samenwerkingsverbanden met andere verenigingen, sponsoren en andere partijen. Ook zal hij het aanspreekpunt vormen voor de activiteitencommissie.

Manon van den Brand

Manon is advocaat arbeidsrecht bij AMS Advocaten. Manon publiceert regelmatig artikelen voor Business Insider en Uitzendscope. Daarnaast is zij actief binnen de VJAA Lokaal. Manon zal worden voorgedragen voor de (nieuwe) bestuursfunctie van Bestuurslid Lokale Betrekkingen. Zij zal zich in deze functie in het bijzonder richten op de VJAA Lokaal.

Het jaarverslag over het verenigingsjaar 2019 is reeds toegestuurd aan alle leden.

Kamer vol met stoelen

Word lid van VJAA!

De VJAA organiseert allerlei activiteiten. Ieder jaar staan er in ieder geval twee lezingen, themamiddagen en een out-of-the-box evenement op de agenda. Verder worden er regelmatig borrels en netwerkactiviteiten georganiseerd.